Wizytówka Google wydaje się w dzisiejszych czasach absolutnie niezbędnym elementem komunikacji internetowej, jednak w rzeczywistości niewiele firm wciąż ją posiada. Przygotowaliśmy dla Was krótki przewodnik na temat tego, dlaczego warto wdrożyć wirtualną wizytówkę w Waszej firmie i jak zrobić to Read more…


Google z katalogu stron staje się miejscem docelowym podróży po sieci. Szukając firmy, wiele osób sprawdza dane i opinie na Google Maps i odpowiedzi na pytania w Feature Snippets. Jak to wykorzystać na swoją korzyść? Jak znaleźć się nad wynikami Read more…


Marketing jest motorem biznesu, co do tego nie ma żadnych wątpliwości, dlatego powinniśmy szczególnie zadbać o ten aspekt działalności firmy i działania reklamowe oddać w ręce specjalistów. Wybór  najlepszej agencji marketingowej ma niebagatelny wpływ na przyszłość przedsiębiorstwa, dlatego taka decyzja Read more…


To jest największy problem start-upów, firm w początkowej fazie rozwoju i niedużych, lokalnych biznesów. Wielu młodych ludzi myśli, że dobry pomysł na biznes to klucz do sukcesu. Kalkulują różne koszty – lokal, pracownicy, sprzęt, programy komputerowe. Zdarza się jednak, że Read more…


Epidemia koronawirusa wywarła niemały wpływ na tryb pracy wielu firm. Nie ominęło to też takich gigantów, jak Google, czy Facebook. W tym pierwszym przypadku z powodu epidemii Covid – 19, zdecydowano się na ograniczenie części funkcjonalności Google Moja Firma. Na Read more…


Zanim odpowiemy sobie na tak zadane pytanie, powiedzmy trochę o SEO i SEM. Co to jest SEO? To w głównej mierze wszystkie działania on-site i off-site, które podejmujemy, by poprawić widoczność witryny w wyszukiwarce. Zadanie SEO powielają się z zadaniami pozycjonującymi. Należą do nich: Poprawne uzupełnianie znaczników Read more…


Po wykonaniu działań marketingowych w firmie, mierzymy ich skuteczność. Zależy nam, by dotarły do jak największej liczby odbiorców lub do sprecyzowanej grupy ludzi dla których tworzymy całą kampanię. Gdy wynik jest niski, często okazuje się, że koszty kampanii przerosły zyski ze Read more…


Wizytówka Google potrzebna jest każdej szanującej się firmie, która myśli o swoich klientach na wielu płaszczyznach. Jedną z tych płaszczyzn jest Internet, gdzie zawsze zagląda większość klientów zainteresowanych daną grupą produktów i usług. Czym jest wizytówka w Google? Wyszukiwarka Google Read more…


Opinie Google to w tej chwili najpopularniejszy i najszybszy sposób na znalezienie przydatnych informacji na temat produktów, usług czy miejsc, które warto odwiedzić. Ważne, aby mieć świadomość, dlaczego się tak dzieje i dla kogo jest to istotne. Dlaczego opinie są Read more…


Założenie wizytówki w Google to rozwiązanie, które przynosi wymierne korzyści. Dla wielu branż jest to strzał w dziesiątkę – darmowe działanie, które działa lepiej niż kosztowne kampanie marketingowe. Co jednak, jeśli Google zablokowało wizytówkę? Wizytówka w Google – co to Read more…