Zalety pozycjonowania strony czy są widoczne

Jakie są zalety pozycjonowania strony, dlaczego warto podjąć to działanie? Prowadząc stronę internetową przedsiębiorstwa chcą, aby treści, które są na niej publikowane docierały do jak najbardziej szerokiego grona odbiorców. Starają się oni bowiem umieszczać w witrynie cenne i przydatne dla Read more…


Posiadanie pozytywnych opinii w Internecie, to bardzo duży sukces dla firm. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę jak dużą rolę odgrywają one w trakcie pozyskiwania nowych klientów. Opinia w Internecie pozwala klientowi uzyskać informacje na temat tego czy inni klienci Read more…


Prowadzenie bloga czy jest opłacalne?

Prowadzenie bloga to bardzo dobry sposób na promocję swojej firmy w Internecie. Przedsiębiorstwa dzięki temu sposobowi mogą uzyskać wiele korzyści. Prowadzenie bloga firmowego jest to bardzo dobry sposób na zbudowanie relacji ze swoim klientem oraz na pozyskiwanie nowych klientów. Blog Read more…


Czy grafika w marketingu jest ważna? Działania marketingowe w głównej mierze odbywają się w Internecie czego skutkiem jest ogromna liczba treści i reklam. Wszystko to powoduje, że potencjalni klienci są nią mocno zmęczeni. Rozpoczyna się wówczas swego rodzaju walka o Read more…


Co oznacza skrót SEM

Prowadzenie działań w sieci wymaga podejmowania wielu czynności. Wszystkie one muszą być wykonywane rzetelnie i dokładnie. Co oznacza skrót SEM czy łączy się on z SEO? Te pojęcia są podobne do siebie z nazwy, jednak bardzo mocno różnią się od Read more…


Jak pozycjonować stronę internetową

Aby strona internetowa przynosiła odpowiednie efekty, konieczne jest jej odpowiednie pozycjonowanie, czyli wyświetlanie się jej w darmowych wynikach wyszukiwania. Im będzie ona pojawiała się wyżej tym większy będzie na niej ruch, a co za tym idzie większe zyski. Jak pozycjonować Read more…


Co oznacza skrót SEO

Jeśli ktoś jeszcze nie wie, co oznacza skrót SEO, to dobrze trafił. Osoby nieco zagubione w nazewnictwie związanym z marketingiem internetowym, mogą nie mieć pewności, co znaczy SEM, co SEO i co ma z tym wspólnego pozycjonowanie. Z tego artykułu Read more…


Wizytówka Google i jej zalety

Prowadzisz własną firmę, masz już konta w mediach społecznościowych, ale nadal nie powiedziałeś ostatniego słowa w kwestii poszerzania horyzontów i próby dotarcia do nowych odbiorców? Czas na coś nowego – wizytówka Google to narzędzie, które czeka na to, byś je Read more…


Wizytówka Google to pierwsza rzecz, jaką widzi klient po wpisaniu słów kluczowych w wyszukiwarce. To właśnie tam widoczne są wszystkie informacje umożliwiające kontakt z firmą: nazwa, dane teleadresowe i lokalizacja. Jednak „na widoku” znajduje się jeszcze jedna zakładka wpływająca na Read more…


Rozpoznawalność marki to nie tylko dobre logo i chwytliwa nazwa. To przede wszystkim emocje, jakie budzi brand, to one są najcenniejszym z towarów W sieci roi się od poradników na temat budowania świadomości i rozpoznawalności marki. Niestety, większość z nich Read more…