Jak pozycjonować stronę internetową

Aby strona internetowa przynosiła odpowiednie efekty, konieczne jest jej odpowiednie pozycjonowanie, czyli wyświetlanie się jej w darmowych wynikach wyszukiwania. Im będzie ona pojawiała się wyżej tym większy będzie na niej ruch, a co za tym idzie większe zyski. Jak pozycjonować Read more…


Co oznacza skrót SEO

Jeśli ktoś jeszcze nie wie, co oznacza skrót SEO, to dobrze trafił. Osoby nieco zagubione w nazewnictwie związanym z marketingiem internetowym, mogą nie mieć pewności, co znaczy SEM, co SEO i co ma z tym wspólnego pozycjonowanie. Z tego artykułu Read more…


Wizytówka Google i jej zalety

Prowadzisz własną firmę, masz już konta w mediach społecznościowych, ale nadal nie powiedziałeś ostatniego słowa w kwestii poszerzania horyzontów i próby dotarcia do nowych odbiorców? Czas na coś nowego – wizytówka Google to narzędzie, które czeka na to, byś je Read more…


Wizytówka Google to pierwsza rzecz, jaką widzi klient po wpisaniu słów kluczowych w wyszukiwarce. To właśnie tam widoczne są wszystkie informacje umożliwiające kontakt z firmą: nazwa, dane teleadresowe i lokalizacja. Jednak „na widoku” znajduje się jeszcze jedna zakładka wpływająca na Read more…


Rozpoznawalność marki to nie tylko dobre logo i chwytliwa nazwa. To przede wszystkim emocje, jakie budzi brand, to one są najcenniejszym z towarów W sieci roi się od poradników na temat budowania świadomości i rozpoznawalności marki. Niestety, większość z nich Read more…


By przyciągnąć uwagę odbiorcy w sieci, trzeba go zaprosić w miejsce, gdzie znajdzie wiarygodne informacje na temat firmy, czy marki. Wciąż jest nim w pierwszej kolejności oficjalna strona internetowa. Pomimo zmieniających się trendów, wielu przedsiębiorców wciąż inwestuje w tak zwane Read more…


Wizytówka Google to skuteczne narzędzie biznesowe, które pozwala nie tylko zyskać widoczność w wyszukiwarce, ale również zaprezentować najmocniejsze strony naszej firmy. Co najważniejsze jest całkowicie bezpłatne. Jak, więc założyć Google Moja Firma krok po kroku? Mam kilka wskazówek, dzięki czemu Read more…


Trudno byłoby znaleźć przedsiębiorcę wprowadzającego na rynek swoje produkty, usługi albo markę, który nie interesowałby się działaniami promocyjnymi. Bardzo duże znaczenie będą tu odgrywać rozmaite działania marketingowe realizowane w przestrzeni internetowej. Jeżeli ktoś pomija te aspekty, to znaczy, że nie rozumie potrzeb współczesnego rynku. Jeżeli jednak chcemy wygenerować Read more…


Oficjalna strona internetowa firmy to jedno z pierwszych miejsc w sieci, gdzie klienci mogą zapoznać się z marką. Jednak nie można na tym poprzestać, dlatego warto wiedzieć jak jeszcze dbać o wizerunek swojego przedsiębiorstwa online. Od treści, które się zamieszcza Read more…


Zaplecze pozycjonerskie to istotny temat w sferze działań SEO. Tworzą je strony internetowe o treści zbliżonej do pozycjonowanej strony. Rola „zapleczówek” w skutecznym pozycjonowaniu jest nie do przecenienia, dlatego warto zastanowić się, czemu są tak ważne i efektywne. Zaplecza kiedyś, Read more…