Wizytówka Google to pierwsza rzecz, jaką widzi klient po wpisaniu słów kluczowych w wyszukiwarce. To właśnie tam widoczne są wszystkie informacje umożliwiające kontakt z firmą: nazwa, dane teleadresowe i lokalizacja. Jednak „na widoku” znajduje się jeszcze jedna zakładka wpływająca na Read more…


Rozpoznawalność marki to nie tylko dobre logo i chwytliwa nazwa. To przede wszystkim emocje, jakie budzi brand, to one są najcenniejszym z towarów W sieci roi się od poradników na temat budowania świadomości i rozpoznawalności marki. Niestety, większość z nich Read more…


By przyciągnąć uwagę odbiorcy w sieci, trzeba go zaprosić w miejsce, gdzie znajdzie wiarygodne informacje na temat firmy, czy marki. Wciąż jest nim w pierwszej kolejności oficjalna strona internetowa. Pomimo zmieniających się trendów, wielu przedsiębiorców wciąż inwestuje w tak zwane Read more…


Wizytówka Google to skuteczne narzędzie biznesowe, które pozwala nie tylko zyskać widoczność w wyszukiwarce, ale również zaprezentować najmocniejsze strony naszej firmy. Co najważniejsze jest całkowicie bezpłatne. Jak, więc założyć Google Moja Firma krok po kroku? Mam kilka wskazówek, dzięki czemu Read more…


Trudno byłoby znaleźć przedsiębiorcę wprowadzającego na rynek swoje produkty, usługi albo markę, który nie interesowałby się działaniami promocyjnymi. Bardzo duże znaczenie będą tu odgrywać rozmaite działania marketingowe realizowane w przestrzeni internetowej. Jeżeli ktoś pomija te aspekty, to znaczy, że nie rozumie potrzeb współczesnego rynku. Jeżeli jednak chcemy wygenerować Read more…


Oficjalna strona internetowa firmy to jedno z pierwszych miejsc w sieci, gdzie klienci mogą zapoznać się z marką. Jednak nie można na tym poprzestać, dlatego warto wiedzieć jak jeszcze dbać o wizerunek swojego przedsiębiorstwa online. Od treści, które się zamieszcza Read more…


Zaplecze pozycjonerskie to istotny temat w sferze działań SEO. Tworzą je strony internetowe o treści zbliżonej do pozycjonowanej strony. Rola „zapleczówek” w skutecznym pozycjonowaniu jest nie do przecenienia, dlatego warto zastanowić się, czemu są tak ważne i efektywne. Zaplecza kiedyś, Read more…


Badania rynku pokazują, że każdego roku na rynek biznesowy wprowadzanych jest 21 tysięcy nowych marek i 156 000 nowych produktów, co daje jeden na trzy minuty. Jednak w ciągu pierwszego roku funkcjonowania 70% z nowych biznesów upada. Dlaczego tak się Read more…


Wydatki inwestowane przez reklamodawców na reklamę online w poprzednim roku wyprzedziły budżet, który przeznaczono na telewizję. Czy promocja drogą online jest skuteczniejsza? Dlaczego właściwie warto postawić na kampanię w sieci? Te i inne dylematy postaramy się rozstrzygnąć w poniższym tekście. Read more…


Jeśli założyłeś firmę, albo prowadzisz ją od jakiegoś czasu i jeszcze nie masz wizytówki w Google – jesteś dla klientów niemal niewidoczny. Pierwszą rzeczą, którą na ogół klienci sprawdzają, gdy chcą się czegoś o Tobie dowiedzieć, albo do Ciebie pojechać Read more…