Czy warto zakładać wizytówkę w Google


wyszukiwarka google

Google oferuje firmom możliwość reklamy nie tylko przez Adwords, lecz także między innymi za pomocą wizytówek Moja Firma. Na czym to polega i czy naprawdę warto zakładać taką wizytówkę w Google? Podpowiadamy.

Wizytówka w Google Maps – co to w zasadzie jest?

Wizytówka w Google to profil firmowy w Google Moja Firma. Jest to krótki opis, który wyświetla się użytkownikom szukającym firm z twojej branży. Jej największą zaletą jest działanie lokalne – pokazuje miejsca w pobliżu użytkownika Google, wraz z pinezką na mapie i dojazdem. To świetny sposób na przyciągnięcie do siebie klientów znajdujących się w pobliżu.

Wiele firm docenia korzyści, jakie przynosi założenie wizytówki w Google. Przede wszystkim jest to możliwość pokazania się nowym klientom, na przykład przyjezdnym, turystom czy osobom, które dopiero co się przeprowadziły lub pierwszy raz chcą skorzystać z twoich usług. Dodatkowo może to być miejsce do lepszego wypozycjonowania strony i zareklamowania się. Wizytówka Google daje możliwość zamieszczenia zdjęć i krótkich opisów oraz ważnych informacji, jak godziny otwarcia.

wizytówka

Dlaczego warto mieć wizytówkę w Google

Wizytówka w Google to najlepszy sposób na zwiększenie konkurencyjności twojej firmy i zaistnienie na rynku. Właśnie z wizytówek najczęściej korzystają osoby, które szukają konkretnego miejsca w swojej okolicy. Wizytówkę warto założyć właśnie dlatego, żeby nie odstawać od konkurencji – jeśli ona się tam znajduje, prawdopodobnie przejmie większość potencjalnych, nowych klientów. To także sposób na zaistnienie na lokalnym rynku, na przykład w nowej lokalizacji.

Dlaczego jeszcze warto mieć wizytówkę w Google? Wszystko wskazuje na to, że to także nieco zwiększa wejścia organiczne i poprawia ruch na stronie. Nie można także zapomnieć o kilku dodatkowych punktach w pozycjonowaniu na ogóle frazy kluczowe typu „dentysta Łódź” czy „ogrodnik Wrocław”.

 

Wizytówka w Google – łatwiejszy kontakt

Zakładając wizytówkę ułatwiasz także klientom kontakt z tobą, czy to online czy to offline. Wizytówka to nie tylko informacja o adresie. To także miejsce na zamieszczenie numeru telefonu, adresu email czy linku do strony firmowej. Możesz tam także zamieścić zdjęcia, które z pewnością przyciągną zainteresowanych. Przecież nie ma lepszej reklamy niż wizualizacja twoich produktów czy jakości usług. A wizytówka daje taką możliwość.

Wizytówka w Google może posłużyć także do bezpośredniego kontaktu z klientami. Za jej pośrednictwem mogą oni wystawiać oceny i dodawać komentarze, na które możesz odpowiadać. To świetne narzędzie komunikacji, które przy okazji pozwala ci uzyskać rekomendacje i pozytywne recenzje, dzięki którym masz szanse zdobyć nowych klientów.

 

Dla kogo wizytówka jest niezbędna?

Niektóre branże nie muszą tworzyć wizytówki, inne jednak w zasadzie nie mogą bez niej funkcjonować. Wizytówka przyda się wszystkim, których biznes opiera się na usłudze wykonywanej na miejscu, a więc dentyści i inni lekarze, także psycholodzy, jak i fryzjerzy czy kosmetyczki. W tym wypadku warto zamieścić

Wizytówkę warto założyć także dla sklepów stacjonarnych, zwłaszcza tych specjalistycznych. To także najlepszy sposób na rozpropagowanie restauracji. Wizytówka pozwala na przyciągnięcie turystów i klientów przyjezdnych, którzy nie znają miasta i co do wyboru restauracji kierują się wyszukiwarką i chcą znaleźć coś w okolicy. Restauracje mogą także zamieszczać zdjęcia potraw, które są ważną informacją dla klientów.

Click to rate this post!
[Total: 5 Average: 5]

Have any Question or Comment?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *