Epidemia koronawirusa wywarła niemały wpływ na tryb pracy wielu firm. Nie ominęło to też takich gigantów, jak Google, czy Facebook. W tym pierwszym przypadku z powodu epidemii Covid – 19, zdecydowano się na ograniczenie części funkcjonalności Google Moja Firma. Na czym dokładnie te zmiany polegają?
Tymczasowe zmiany
20 marca opublikowano informacje o czasowym wstrzymaniu niektórych funkcji, które dotychczas oferowało Google Moja Firma. Praca home office wpłynęła na rytm pracy specjalistów z Google, co przekłada się na wydłużony czas odpowiedzi. Obecnie priorytetem są wizytówki chroniące zdrowie i życie ludzie. Dlatego w pierwszej kolejności aktualizowane są dane które się na nich znajdują. Google robi to, aby umożliwić użytkownikom szybki i bezpieczny dostęp do informacji o zasadach funkcjonowania placówek medycznych. Aktywne zaangażowanie pracowników w zarządzanie danymi na temat miejsc o dużym znaczeniu w obliczu pandemii, wymusiło kolejne zmiany organizacyjne. Dlatego Google zdecydował, że tymczasowo zablokuje możliwość dodawania nowych opinii, pytań oraz odpowiedzi.
Zaktualizuj swoją wizytówkę
W obliczu szalejącej epidemii koronawirusa, nie zapomnijcie zaktualizować danych na swojej wizytówce. Jeśli koronawirus wpłynął na godziny pracy Waszej firmy, oprócz godzin pracy, dodajmy informację w opisie firmy, o specjalnych środkach ochrony, które stosujemy, żeby zapewnić bezpieczeństwo klientom i pracownikom. Możemy też te informacje opublikować w formie postu na wizytówce. Weryfikacja zmian potrwa nieco dłużej niż zwykle, więc musimy uzbroić się w cierpliwość, jednak z czasem zmiany na pewno zostaną wprowadzone, a klienci będą rzetelnie poinformowani o sposobie działania Twojej firmy w obliczu epidemii koronawirusa.